Friday, February 6, 2009

FoRgiVe @ FoRgeT?

X tau r nk explain prasaan aku skg.. Kecewa,kecewa,kecewa.. So, oleh sbb ak x pat nk explain prasaan aku yg kecewa nie aku dedicate r lgu "cinta dalam hati" ni tok renungan korg.. Lagu ni mmg kne mngene giler r ngn situation aku skg nie.. x yh r aku bgtau psl ape kn.. myb housemate aku je yg tau nie.. Kire ble dgr lgu nie mmg hati aku akn meruntun giler r kn.. So,korg pk r sndri..
"Mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa dicintai
tak mengapa bagiku asalkan
kau pun bahagia dengan hidupmu.."
"Telah lama ku pendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun
adalah bahagia untukku.."
"Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga hujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi tok selamanya
dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tok ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia tok sekejap saja.."
Huhuhuhu.... ( Sedeyyy... )

No comments:

Post a Comment