Thursday, March 12, 2009

KeRisAuaN MeLanDa..

Sbnrnye x der idea nie nk tulis pe.. Tp tulis gk r ek t x usik2 plak blog aku nie.. Ermm korg x rse ke sem nie pendekkkk sgt.. Tup2 dah nk study week n then menjelang la final.. Dlm kepale otak nie mcm kosong je x der pape.. Nie yg wat risau ni.. Nk menghabiskan assgment, presentation pnyer la payah tp leh dok relex g tue.. pe da jd ngn aku ni ek. Kate risau tp tgn x gerak2 g wat assgnment. Dok main ym je la kejenyer.. Ish3.. Minggu lepas da la terpakse melepaskn peluang g ikot dak2 nie g jb.. Sumenyer sbb nk siap assgnment r nie.. X sangka tol aku sggup korban kn percutian 2 tok siapkn assgnment channel huhuhu baiknyer aku.. Tp x der rugi sgt coz dpt jmpe skandal skali huhu.. Kire smbl mnyelam mnum air r nie..haha

Haa mggu nie plak family aku sume g jb coz cousin aku si boy 2 tunang.. Ai da nk tunang da ko yerk mude lg da tunang.. x pdn ngn playboy.. Aku rse2 mcm nk g tp malaz lak coz si boy 2 dlu pnh d kenen2 kn ngn aku.. Mst sdh t tgk die da tunang.. Ermm x yh g r.. G pn byk assgment.. Jelez plak si mama 2 blek mlke.. Ai tgh2 byk assgment ni pon nk blek gak ker mama oi..hehe.. Aku ni ha x tau g blek ble.. Yg aku bengang nie ade modul plak 4hb dpn.. Dah la abg aku nk tunang 5hb tue.. Alamatnye dpt blek ari jela.. Geram tol.. Npe la die tunang time tue plak.. Ngah klimak tue coz time tu la byk test,present,nk anta report.. Aii da nasib.. Xpe aku blek gak r.. T kck lak ati abg aku n bkl kak ipar aku 2..hehe.. K r da kehabisan idea nk ckp pe nie.. T ade idea post lg la yerk.. Tata

No comments:

Post a Comment